๑@๑ اهلا و سهلا بكم في منتدى كرة القدم العالمية ๑@๑
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

๑@๑ اهلا و سهلا بكم في منتدى كرة القدم العالمية ๑@๑

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حيرانه وعايزة المساعده

كاتب الموضوعرسالة
jihad
زائر

حيرانه وعايزة المساعده Empty
مُساهمةموضوع: حيرانه وعايزة المساعده   حيرانه وعايزة المساعده Icon_minitimeالأربعاء يناير 24, 2007 5:53 am

اناالموضوع اللى هتكلم فيه يمكن يكون قديم بالنسبالكوا بس بجد عايزة رايكوا انا حكايتى انى دخلت مرة على موقع شات وكنت دخله على اساس تضيع وقت مش اكتر المهم اتعرفت على شخص وخدنا ايميلات بعض وعادى وكنا بنكلم بعض كل فين وفين وبعد فترة لقنا نفسننا بنستنى بعض على الميل واحيانا اى واحد يدخل يقول للتانى انه فاتح الميل وكتير نستتنى بعض ولقينا مرة وحده اننا قربنا من بعض مع اننا فى الاول اتعرفنا على بعض عادى من باب تضيع الوقت مش اكتر المهم ورانى صورته وانا بصراحه كان فى اعجاب منى ليه بس ماقولتلوش احتفظت بالاعجاب ده لنفسىولقيته بيقوللى انه معجب بيا وعايز يعرف برضوايه شعورى من نحيته الكلام ده حصل بعد ماعرنا بعض ب3شهور ار 4 مش فكرة المهم قولتله ان فى اعجاب بس احنا مش عايزين نتسرع ونتاكد من مشاعرنا الاول اذا كانت حقيقيه اصلا ولا لا المهم احنا شبه متاكدين من مشاعرناووريته صورتى شوفنا بعض صور وكان بيشغللى الكاميرا احياناوقررنا ان احنا نتقابل مع العلم انه عرف عنى كل حاجه وانا كذلك عرفت عنه كل حاجه وفى راحه فى الكلام متبادله بينا المهم باه ان احنا خيفين من المقابله خيفين لحسن اللى بينا !

يطلع مجرد ارتياح انا عايزة اعرف رايكزا فى الكلام ده زتنصحونى بايه ممكن حد يقوللى ايه اللى مخليكى مصدقاه هقولك الاحساس انت بتحس انت اللى قدامك كداب ولا لا وعايزة اقول ان احساسنا متبادل ياريت محدش يستهزا بكلامى ومعلش طولت عليكوا باااااااااااااى

حيرانه وعايزة المساعده
صفحة 1 من اصل 1